Photobucket
Photobucket
"
"

Friday, January 21, 2011

ceritera KTM

sesiapa yang kenal aku dengan rapatnya mesti tau aku suka sangat tengok orang,i mean,tengok gelagat dan membuat konklusi sendiri pasal orang tu.muahaha,jahat en?orang kata,"dont judge a book by its cover".tapi kalau judge dari bookmark dia boleh gak en?hahahah,dannnnnnnnnnnn aku sangat suka kan budak kicik.omg,they were soa adoreable,super duper cute.*cubit pipi sendiri sebab takde baby depan mata*hihi



okay okay.berbalik kepada mainpoint di atas,tiap kali aku keluar,tunggu train kat KTM,mesti ade ibu dan anak,ayah dan anak,atok dan cucu,and so on.comel gila bila mereka berkomunikasi.


satu contoh,semalam,aku ke seremban.hang out dengan qay,aza,aidil,dan juga faqi.masa tunngu train tu,ade lah seorang ayah dan anak perempuan,berbangsa cina.jadi aku faham lah ape yang mereka cakap.haha.
here's the dialog.



budak kicik : daddy,daddy,huo che zai na li? ( daddy,daddy,mana kereta api? )
daddy         : ni teng yi xia,hai you wu fen zong. (tuggu la kejap,5 minit lagi )
budak kicik : daddy,daddy.wo yau mummy. ( daddy,daddy, saya nak mummy)
                   ................................................................................................
budak kicik : *cakap sesorang*
                     huo che huo che,ni zai na li?    ( train train,where are u? )


haha.comel en?

btw,cerita khurafat tersangatlah mengkhurafatkan.muahaha
semua hanya lah mimpi.haha
p/s: siapa yang dah tengok je faham ape aku merepek ni.haha

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright