Photobucket
Photobucket
"
"

Friday, January 28, 2011

kau pukimak babi anjeng. *sambungan di bawah*

eh babi,aku tak suka kau lah!aku benci kau! kau faham tak?kau suka hati nak lempang ank oranglah bagai kau ingat kau sape?

aku tak cakap dengan kau,maknenye aku tak nak cakap dengan kau la.kau ade otak ke takde?tak boleh fikir?


anggap korang kat tempat aku.

situasi 1
korang tengah tidur,ada masalah,takde mood,penat,tidur pun kat meja,ada orang datang gegoncang meja tu.
korang angin tak?


situasi 2
korang penat sangat,menyampahtengok dia,ada boyfriend,dia pulak bajet cool,tetiba korang dapat tau dia bagitau orang korang girfriend dia.
apa korang rasa?

situasi 3
korang period,takde mood,penat,lapar,dia tanya itu ini itu ini mengalahkan polis pencen.pastu bila korang diam tak jawab dia behentikan kereta tepi jalan,tanya paksa paksa.orang pandang pandang.
apa korang rasa?

situasi 4
korang nak cepat balik,homework betimbun,dia buat pe'el cibai dia dengan reverse dan ke depan bepuluh kali,saja buat buat telepas dari rumah korang.
apa korang rasa?

eh jantan,aku sumpah nyirap dengan kau.kalua tak disebabkan aku respect mak bapak aku,dah lame kau makan penampar aku tau?mulut aku kau tak payah fikir lagi lah en?
dan sebabkan kau.aku gadoh dengan qay.sial lah kau!

phyco!

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright