Photobucket
Photobucket
"
"

Saturday, January 15, 2011

shcedule make me sick

haaii.mesti korang dah naik bosan en?sebab aku asyik tukarrr je blog.ampunnnnnnn.aku ni pelupa sikit.*haha
password phone aku pun aku boleh lupa.inikan pula blog.

okayy.kembali kepada headline di atas.

schedule *betol ke tua ku eja?haha.haa,schedule sekarang sangat lah membosankan.tapi demi SPM aku gagahkan jugak.*ayat buku tuu aku kasi.hamekk.haha

pergi sekolahh -> balik *pergi kedai ibu* ->balik rumah *siapsiap g tusyen*-> pergi tusyen -> balik *buat homework*-> tidurr.

dan begitulah setiap hari hingga ahbis tahun 2011 ni. *seronok kan?zzzzzzz* 

sampaikan jarang dapat meng-online-kan diri.tak kool betol.
tapi tkpe.habis je SPM boleh honeymoon sebentar sementara menunggu result dan seterusnya ke U.*kalau dapat lah.hihi

okeh lah.sangat penat ni.nnt update lagi.  
 

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright