Photobucket
Photobucket
"
"

Monday, February 14, 2011

lama tak update kan?

haa.ni kena hurry.online sekejap saja.just nak cakap,cuti tahun baru cina hari tu sangat awesome!
ini saja yang dapat disertakan kerana malas datang melanda.

mia,thanks datang jumpa aku.makan kepsi sesama.bergedik gedik bersama and so on.haha




                                                         haha.sengal kan kami? :P

hari sebelum itu,saya ke keyel yow menemani aka bejalan besma pasangan mereng syaza fakhriah & isz fairuz.lalu berjumpa dengan abe cimok alaska kita.haha.kami makan makan gadoh gadoh dan bermain bowling.hampeh saya yang terakhir.haha
                                    ouh gambar ini sangat hudus.apa kan daya ini je yang jumpa.

daaannnnnnn,setelah itu,saya ke tusyen.tetapi selepas itu snya beronggeng bersama teman lain,ke dataran nilai,cikgu kesayangan hamba tutut serta.haha

                                                       here"s some of the picca :P








keesokkan harinya pula,kami berkarok berok.haha

                                                         gambar ini juga burukss. :P


haa.dan dan,saya juga ingin menyatakatan disini *chewahh* saya dan siti nur marioa aka maria gojes dan tushii jojes telah menjadi bestie okeh?haha.

                                                           tuuu dia,miss jojes kita.haha :P

kami masih tidak punya gambar bersama.tapi tapi tapiii,haa,tunggu lah ya.akan muncul minggu depan,kerana kami akan beronggeng bersama weekend ini.
sekiannnn.masheshhh .;p

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright