Photobucket
Photobucket
"
"

Thursday, April 28, 2011

ahmad nabhan hasif



Adik saya yang comel.haha.sumpah penat nak layan dia.bnyak gila cakap.
Bila saya nangis,dia datang tanya kenapa.
bila saya saja suruh dia call abang iparnya, *ehem*  dia call,lalcakap denagn gediknya,
“hellooo! Abang buat apa?abang dah topap ke belumm”
“helloo,nabhan di sini.”
Haha.namun malangnya,qay selalu tak paham.sebab katanya,aan talk to loud.haha
Ni tadi,dia tido,abangnya dok terjerit jerit tengok ulat lampu.dia bangun,lalu berkata,
“heyyy.apa yang berlaku ni?”
Haha.sumpah terguling guling saya gelak.
Dah tu,dia tengok saya menaip entry ni,lalu memberi komen tanpa dipinta,
“ ‘U’ langsung orang tak guna.”
Mungkin dia cakap macam tu sebab tak nmapak banyak sangat huruf ‘U’ yang digunakan.haha *fikiran budak budak kan,benda kita tak person,dia nampak sajee.
Dah tu,saya meng-edit pula gambar gambar lama yang dok terperok dalam pendrive nun.tanya lah dia, “ann,cantik tak?”
Lalu dijawab begini, “cantiklahhhh.berapa kali nak tanya ni?”
Haha.gerammm aku.hoii budak,baru sekali je aku tanya lah ngekk.penat agaknya tu.hee

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright