Photobucket
Photobucket
"
"

Saturday, April 16, 2011

hantu semarak kembali menghantui. erkk?

haha.apa punya budus la tittle di atas nun.

btw,hallo hallo halloo.tushii datang lagi.hee.aku blogwalking tadi.macam macam cerita aku baca.
tapi tapi ni takde kena mengena la dgn entry dia atas.*erkk.ada la kot sikit.hee

sekarang ni memang musim orang kena histeria a.k.a sekolah diziarahi saiton nirojim eh?
tadi time baca yasin,ada budak f5 tetiba menjerit.aku kenal la dia siapa.budak menari dengan aku tu.
seriau aku.seram seram sejuk aku di buatnya.dah la aku dalam keadaan yang disukai saiton nirojim tu.

dah tejerit jerit tu,kawan sebelah dia boleh pulak lari.dabeliutief.kawan kau kena macam tu bukan kau nak tolong.ni kau lari.gila?
dah tu mula la terdengar cerita cerita panas mendidih yang berkaitan permasalah tersebut.*hamek kau*

ada yang kata budak ni stress,rindu kat mak eh,gadoh dengan akak eh.tapi macam tak logik sangat lah kan?
dari pengalaman aku la,dia ni lemah semangat sangat.*eceh
takde la.aku ada sedara yang macam budak ni jugak.kejap kejap kena rasuk.main point dia,LEMAH SEMANGAT.
ada pulak yang kata,budak ni start kena macam ni since dia main lompat jauh dengan lompat tinggi kat belakang sekolah nun.
kata orang yang berpengalaman,belakang sekolah tu tempat 'dia'.
bak kata kawan aku yang sorang tu,
cer la korang bayang kan,korang tengah tidur,ada orang pijak kepala korang.korang marah tak?
haa.paham paham kan la apa maksud aku ya,

itu satu,yang aku tak pahamnya,ada yang tak percaya adanya makhluk makhluk tuhan yang invi ni.
tengah rehat time tu,aku duduk kat depan bilik kualiti,dekat dengan pejabat nun.ada lah budak bawah jugak kat situ.tetiba dengar suara kawan aku tu menjerit.paham sangat dah la kan,"kena lagi la tu"
tetiba aku terdengar budak bawah tu cakap,"elehh,dia buat je tu.nak kan perhatian"
kepala kau dek oii.kau tunggu,bongkak sangat kan?kau kena nanti baru kau tau betol tak betol.

dah tu budak kelas aku pun ramai gak yang gitu.yang tak pernah jadi kat orang terdekat semua kata tak percaya.korang,jangan la cakap macam tu.belajar kan,benda tu mmg wujud.aku risau,kita dah la dok ulang alik ke blok lab tu,jangan cari pasal.tandas tu tempat dia.ingat ustaz ustazah cakap apa?

ada yang cakap,macam tak logik,sebab dia kena rasuk time baca yasin.jujurnya,memang aku pun pelik.tapi,bila fikir balik.kalu dah tuhan nak jalan ceritanya gitu,tetaplah macam tu kan?"kun fa ya kun"
aku bukan apa,dari kecik aku dah terbiasa dengan benda benda macam ni,cerita cerita ni.btw,time rehat yang dia kena tu,aku yang pergi tolong.memang dia lain macam.so beware.please,kalau ada yang kena lagi,jangan pandang mata orang yang kena tu,dan,kalau dia jerit yang bukan suaradia,tutup telinga.kalau kau lemah jugak,kau pun akan kena.

p/s :aku seram sejuk menaip entry ni.tangan rasa berat je.

sekian,

assalamualaikum.

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright