Photobucket
Photobucket
"
"

Sunday, April 24, 2011

kemut


Haa.entry ni dikarang bagi melepaskan kegeraman dijiwa buat sekian kalinya.
“Kenapa kenapa kenapa?” sabar lah sayang nak cerita la ni.
Tadi wa tolong ibu wa meniaga kat giant.dah la panas sejengakal je dari kepala.ada pulak minah ni lagi mau kasi heat.memang tak menahan lah kan?
Makan nak banyak,banyar nak kurang.pepet apanya kau ni kak,
Look this my dearest,
Nasi + ikan + sayur + hot dog + udang +teh’o =RM 6.50
Mahalkah my pipel?
Dia bantai nak bergadoh dengan wa.eh kak,wa yang meniaga ke lu?lu nak letak harga sendiri lu meniaga la sendiri akak wehh!
Pantang betol keturunan wa orang nak banyak argue ni.nasib wa tak bagi senduk kat kepala dia.
Orang dah la tengah que panjang ni.lagi nak banyak cerita.
Nak kemut kemut,masak sendiri kak.tak tau,tepon mak tanya.tu ;la,mak suruh tolong kat dapor dulu tak mau.


Dah laa.adioss!

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright