Photobucket
Photobucket
"
"

Thursday, April 21, 2011

pergi kiokk #2

sambung edisi bawah.
korang percaya tak if ada budak yang membabi cakap aku mengandung.
kalau korang la,korang percaya tak?yang bangangnye,dah sah sah hari hari aku pergi menghadap sekolah tu,kalu ye aku menngandung,sah sah la perot aku dah dok memboyot,nak naik tangga pun tak larat.
manusiakan.dah cakap,dah tu taknak ngaku.
menyesal gila aku tak record apa kau cakap.kalu aku ni tuli,ye kau boleh la nak auta depan bf gemok kau tu.
tak nak blahnye,orang nak cakap dengan dia.bf dia yang melebih.
tak payah nak jadikan air mata kau tu modal nak amek simpati orang.tolong lah.
kau cakap budsak tu katak,pastu bila orang tanya depan depan budak tu,tegagap gagap nak cakap.ape cer?
kau yang putar belit cite.nak mekak.


dah la.semua tak payah nak cakap dgn aku,tak payah nak kawan dgn aku.aku tak susah hidup sorang.terima kasih!

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright