Photobucket
Photobucket
"
"

Thursday, April 28, 2011

sayang saya merajok. *ololo*




Dd,aimishiu dem mac.letli,asyik nak gadohh je.tak seronok tahu?bb sayang dd.sumpah.jes yu in mai hat.no ader els.
Kadang tu bb penat sangat,sampai tak terlayan dd.maafkan bb pelishh.
Kata nak jadi besdey boii,kena lah senyum je,mana boleh masam masam muka tu.nanti hilang seri tahu?tak comell macam bebi qayyim dah.haa.takmo la majok majok.susah hati bb kat sini tahu?
Kalau awak jawab, “mana ateee”.memang nak kena gigit lah tu.hihi *korang mesti ta paham kenapa kan?nanti wa jelaskan pada entry yang seterusnya.*
Risen for apa yang bb cakap dua tiga hari lepas tu,nanti dd tau juga.tunggu ya sayang.nanti awak senyummmm je sampai ke telinga,tak ingat saya dah.saya sekeh awak.tahu? =) =) =)
Hee.sudah lah.nanti stalkers geli  geleman pulak nak baca.haha.
p/s:to the stalkers,sila lihat page header saya tu,baca biaq terangg sikit.huahua.
adios!

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright