Photobucket
Photobucket
"
"

Thursday, April 28, 2011

vomitting !


Grrrr.sumpah wa tak tau cemana nak mulakan entry wa ni kali ni.wa tak paham betol lah.dah tua,nak mampos dah.bak kata orang,rumah kata pergi,kubur kata mati.tapi tak sedar diri.sumpah bodoh gila.

Cenggini,hari tu,*cerita minggu lepas ni.tapi wa tak berkesempatan nak cerita* wa nak pergi suki.salon wa selalu buat buat rambut tu,time wa tengah jejalan ni,ada lah pakcik tua ni tegur.wa rilek je ah.yela orang tua kan,hormat lah jugak.kalu takat mamat mamat naik motor dok suwit suwit ke tegur ke,mampuih wa tak layan.swearr!
Haa,balik pada pokok pangkal cerita.pakcik ni tegur,tanya wa nak pergi mana,wa cakap ah nak pergi suki.pastu dok tanya wa macam macam.dalam hati wa dah menyumpah seranah dah. “pakcik ni pulakkk,aku nak cepat ni,dia banyak noorrr lah nak nyoalnyee.polis pencen agak eh.” Dah tu,wa memang tegerak nak bla dah.tetiba wa terdengar dia tanya ni, “adik cari pakwe ke?” dengan pantasnya wa dah rasa pakcik ni lain macam.wa dah start nak bukak langkah dah. Wa dengar lagi, “saya bayar lah dik.” Wa takut tersalah dengar,wa tanya dengan nada yang agak kekasaran, “APAAA?” dia ulang beb,dengan senyum sinis nya,sumpah geli. “SAYA BAYAR LAH DIKK” terus wa jaln dari situ laju laju.

Hieuwww.tolong laaaa.ingat yang muda  remaja je macam tu.ghupenya yang tua lagi hampeh!
Sumpah wa tak berani lagi nak jaln sesorang walau pun dekat lagi lepas ni.trauma wa.apa wa ni ada rupa negro yang ber-aset besar ke  hape?takde la pulak.wa time tu pakai baju,lengan panjang pulak tu,jeans.
Eeee.dasar orang tua nyanyok!
Jadi,kepada rakan rakan yang wa SAYANGGGGGGGGI sekalian,jadi kan lah ceita ini sebagi pedoman dan ingatan ya,walaupun tua ya,rakan rakan.tok sah di layan.

Renung renungkan dan selamat beramall. =)

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright