Photobucket
Photobucket
"
"

Friday, June 17, 2011

awak

awak,ya,awak.saya tahu saya dah banyak susahkan awak,luka kan awak,sya tak dapat jadi yang terbaik untuk awak.saya dah cuba,tapi masih tak cukup.

saya sayang awak gila nak mati.awak tahu tu kan?saya minta sangat jasa baik awak,jangan buat sya macam ni.saya akan berubah,tapi bukan trrus mendadak.saya janji.saya tahu,dah dekat dua tahun ni,itu je saya tahu cakap,
"janji"
"sorry"

dear,i meant it.
awak tahu betapa luluhnya hati saya bila nampak ni?

siap ada orang like.kalau lah dia nanti jadi macam ni,hm.

awak,saya minta maaf.fikirkan lagi keputusan awak ya?sya sayang awak.saya tahu awak juga.so please,dont hurt yours and mine too.


 MAAF KAN SAYA. ILOVEYOU! <3

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright