Photobucket
Photobucket
"
"

Wednesday, June 15, 2011

currently sad

hai peeps. :) update lagi.hari ni wa nak membebel pasal wa sedih je sekarang ni.

"kenapakah?" "mengapakah?"
wa rasa macam renggang sikit dengan boyfie tercinta wa.mana taknya,dia dah balik sekolah,wa tak balik lagi.dah tu,lepas dia mandi mandi,makan makan.teros telena samapai petang.petang kuar pergi lepak.selalunya pun memang wa tak text kalau dia tengah lepak.
wa pulak sejak buka sekolah ni,wa cepat betol penat.bila balik je tebongkang sampai nak maghrib.kalau hari dia tak tusyen malam boleh ;agi la ank text walau ciput.
naknya time hari hari dia tusyen,memang boleh kira lah barapa ketol text je.kank kan?

wa ghinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kat dia.jumpa pun dah jarang jarang sekarang.
hm  hm, tapi takpa,rindu ni buat wa rasa cinta kami semakin kuat. *AWW.haha :p

p/s: qaqay,imissyou.iloveyou! <3 <3


No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright