Photobucket
Photobucket
"
"

Friday, July 1, 2011

entry hangin

hey peeps,entry hari ni.maaf lama tak update. tehee.
okay tanpa membuang masa mahupun membuang angin,mari kita terus kan agenda kita pada hari yang sangattt lah indah ini.

okay.dengan keadaan kesihatan yang tak berapa nak seronok,dapat tahu benda paling aku menyampah.kawan jeles jeles thing.watdehel.aku tak layan benda benda macam ni okay.




very the budak budak okay?



kalau pakwa makwa nak jeles antara sendiri takpe lagi,ni kawan weh.KAWAN! #nampak tak wa kasi caps lock tu?tak paham jugak tak tau lah.

kalau betol kau kawan aku,besttie ke menda,no such jeles meles thing la wehhhh.aku taknak pun kat bf kauu.bf aku yang hensem comel comel tu ada je haa.kalau dah kata kawan,kau nak jeles kenapa?kau text bf aku ke im ke hape ke ada pulak aku kesah.tolonglah.dont be childish.
kalau kau rasa attitude aku teruk,get off.kalau rasa aku bad influence untuk kau,back off.jangan dekat.


sumpah disapointed dgn kau.

till then.
tata

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright