Photobucket
Photobucket
"
"

Friday, July 15, 2011

sakai

hey peeps,entry kali ni ialah entry merepek.sekian,silalah teruskan scrool ke bawah bagi maklumat lanjut.

wa sekarang tengah gila.kenapa?entah.wa cakap je.heheh.wa sekarang sanagt lah rajin ke kelas petang,sebab apa?sebab ramai yang tak datang.wa boleh belajar dengan jayanya.aman dan damai.nyehnyehh.rehat taknak turun lah bagai.menenulis tak henti samapi bebudak ni ketok tangan soh g makan.tapii,sila baca bawah.

seterusnya,wa sekarang sedang bergiat aktif bagi mengumpul dana bagi mengahapai ilahi nanti.agaga.wa sekarang tengah puasa.niatnya nak puasa samapi habis SPM.haha.amin kan la wehhh.egege

tambahan lagi,wa sekarang suka study sampai otak mereng.rasanya jelas ternyata dalam entry ini kan kan?haha

lagi,esok nak g date.kau ada?tak ada?diam jela.ahahaha

lagi,tetiba rindu semua kawan kawan kat MAWAR. :(

lagi,tak sabar tunggu kak syaza balik,nak study sampai biul. :p

lagi,entah lah.lagi lagi.sepak kang.

dah la tu.aku tak betol ni.nanti update lagi.
kbai.

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright