Photobucket
Photobucket
"
"

Friday, June 22, 2012

hye awak.ini untuk awak :)

bukan tak sayangkan hubungan kita yang jauh dulu terkait sebelum datangnya dia.mohon sebentar awak letak diri awak kat tempat saya,sebentar sahaja,tinggalkan sifat baik awak sebentar,jadi jahat,jadi saya.

awak taktahu apa yang saya rasa.jangan cakap awak tahu,sebab awak tidak tahu,sebatinnya.bayangkan kawan yang sudah lama bersama,segala suka dukanya dikongsi sama.tiba tiba dicaci dihina,kerananya awak yang dia sudah anggap segalanya.apa awak rasa,awak kini bukan lagi yang utamanya.


bayangkan bila sebut pasal awak saya di bodoh bodohkan,kerana dia dah rasa awak miliknya,jangan sentuh,jangan bicara.awak tak ingat apa dia kata,dia tak mahu kenal sesiapa,mana mana wanita yang mengenali saya,menyalahkan saya atas hubungn tak menjadinya.


apa awak rasa kalau awak jadi saya?


dan ya pasal itu,kenapa perlu?kenapa perlu? :)

awak kata awak tak suka kan dia pada saya,malangnya saya tak buta.sudahnya awak melayan juga.tak suka apanya macam tu? #ImaginationHusband.apa tu apa? letakkan balik awak ditempat saya,apa awak rasa?tak ke rasa macam awak ditipu?dibodoh bodohkan?


ini diri saya.mohon jangan risau kan saya,sampai masa saya berubah.bukannya saya tak punya agama.sabarlah,mungkin satu hari nanti bila hati ini ikhlas segalanya,mungkin saya sendiri boleh jadi lebih baik dari awak. :)



banyak lagi saya perlu luah.ini tergesa.tak teratur,saya akan betulkan nanti.ini tak penting.terima kasih lah,hubungan kami pun dah terputus habis.puncanya segalanya awak.

No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright