Photobucket
Photobucket
"
"

Tuesday, February 19, 2013

Terima Kasih.

terima kasih tuhan,
kau ambil bahagia ku, aku ambil punca ku,
aku marah, aku marah, aku marah.
hampir hilang pedoman hidup,
hampir aku... hampir.

terima kasih tuhan,
tika kau ambil satu bahagia ku,
kau kurniakan satu lagi bahagia untuk aku teruskan hidup.
kau kurnia kan dia,
dia.

terima kasih tuhan, 
tak jauh lari sifatnya.
lebih kurang serupa,
tapi....
bukan orang yang sama.
marahnya,
pantangnya,
bencinya,
sukanya,
tabiatnya,
cacinya,
makinya, 
sayangnya,
hatinya,
perangainya...
sama. :')



tak mengapa tuhan,
tak mengapa,
aku terima apa adanya dia.
kerna dia hampir sempurna untuk menggantikan bahagia aku yang pertamanya.

dia yang kau ambil, bapaku.
dia yang kau kurniakan, seorang lelaki yang mungkin kau jodohkan kepadaku,
untuk membimbingku, menghadapmu, menjalani jalan mu.

terima kasih tuhan, 
terima kasih tuhan.
















1 comment:

Fakhriah Anuar said...

be strong dear tasha. Apa yang Allah rencanakan ada indahnya. jangan putus asa. :')

All written above is Natasha Dianna's Copyright