Photobucket
Photobucket
"
"

Thursday, May 23, 2013

cheers!


this is what i do best. aku tak suka bergaduh macam ayam.
tak kira lah pasal apa, dari dulu. 
kalau aku marah, kalau aku benci-- aku blah.

sebab kalau aku bukak mulut, aku rasa tak ada faedah.
dosa bertambah.
telinga orang berdarah, nampak aku pulak yang salah.

aku suka pilih untuk diam.

dan biasanya bila aku diam, orang pun diam. *aku aspect*
settle, aku fikir settle la.
yang aku tak tahu, rupa rupanya bila kita ignore orang, itu sebenarnya lagi menyakitkan hati orang.
dan seterusnya meraka terus menjadi ayam.
menceceh.. menceceh.. mencecehh..

\haha, well, i thought people like to win.
ambik lahaihh. rasalah menang, kesahhh~
bukan dapat hadiah pun.

ingnoring is the best shield to any sort of bullshits.
lantak pi lah orang nak marah ke apa.
buat pekak je, lama lama penatlah dia.

kalau kita worth for them,
kita takkan dilayan macam tahi. fullstop.
*lainlah kalau kita ni dianggap "friend for benefits"* ;)

kalau orang layan kita macam tahi..
buat apa kita nak dok hegeh lagi?

senyum senyum ignore
hati yang sakit adalah beban paling berat dalam dunia.
hari hari dok tunggu kejatuhan orang. buat apa?

enjoy life. 
walau sikit sahaja bahagia kita--
atleast kita bahagia.

bahagia yang kau tak rasa.




No comments:

All written above is Natasha Dianna's Copyright